Nog een week…

1 augustus 2021 - Nijkerk, Nederland

En dan ga ik beginnen aan een nieuwe uitdaging. Ik ga van Amsterdam naar Maastricht. Te voet. 466 km in drie weken. Over het bekende pelgrimspad wat in Amsterdam begint en iets onder Maastricht eindigt. Omdat ik in dit jaar veertig ben geworden, wilde ik graag wat anders doen in mijn vakantie, en dat is het Pelgrimspad geworden. De meesten in mijn omgeving weten dat ik - naast het hardlopen - een echte wandelfanaat ben. Heb maar liefst 11 keer de Nijmeegse 4daagse mogen lopen. Verder liep ik vier jaar geleden het Pieterpad in etappes, en verder ook nog het Utrechtpad, Westerborkpad, Jabikspad en het Trekvogelpad.

Onderweg zal ik vooral overnachten bij particulieren via vrienden op de fiets. Ben heel benieuwd wat het mij allemaal gaat brengen. En ja het avontuur is ook in Nederland te vinden.  Vanaf volgende week zaterdag zal ik jullie hier op de hoogte houden van mijn tocht van Amsterdam naar Maastricht, en kunnen jullie mij volgen.

1. Anneke van Donselaar:
    1 augustus 2021
    Henrike ik vind het super stoer van je die uitdaging die je gaat doen. Weet zeker dat het jouw gaat lukken. Heel veel succes toegewenst en leuk om je te volgen. Xxxx
  2. Marten:
    1 augustus 2021
    Hoi Henrike knap hoor ik wens je veel succes
  3. Annemieke vos:
    7 augustus 2021
    Super leuk Henrike! En vooral heel veel succes, stoer hoor.